Kde jsou trička za 80 tisíc, zaplacená městem Klecany ???

Jelikož je správné, aby se  s prostředky města zodpovědně nakládalo a tento argument používá vedení města velice často  a nelze s ním nesouhlasit, dovolte mě jednu otázku.
 Když budeme vycházet z tvrzení města Klecany, že již několik let, je město organizátorem KVR, byť jsem nikde nenašel v zápisech rady a nebo zastupitelstva takové oficiální  rozhodnutí  , což ale nevylučuje, že tomu tak může být, pak bych se rád zeptal místních zastupitelů, jak chápat, že každoročně podle vyúčtování akce KVR  se nakupují trička cca za 40 tisíc korun, ale prodej je cca za dvacet tisíc.(Přehledně viz pod článkem.)
Jednoduchou matematikou, tak lehce dospějete k tomu, že za čtyři ročníky KVR musí někde být trička za 81507 Kč . Neznám přesně nákupní cenu, ale pokud budu vycházet z cen obvyklých dostaneme se za  4 roky na počet 600 až 800  triček , které se neprodali a tak by mě zajímalo, kde fyzicky trička skončila a jestli toto opravdu lze považovat za dobré hospodaření, protože mě osobně přijde divné a nehospodárné, když objednám první rok trička a polovina se jich neprodá, proč se i v příštích letech nakupují trička za stejnou částku?
Nechci a nebudu dělat žádný závěr, spíš by mě zajímal názor těch, kteří o těchto věcech rozhodují a také hospodaří s veřejnými prostředky.
Děkuji za případné reakce a za případné vysvětlení, protože teď mám pocit, že není vše jak by mělo být, ale třeba se zase jen pletu a pravda je jiná.






Komentáře