Všechny informace najdete na webu města Klecany, tvrzení které občas nefunguje!

Již nějakou dobu osobně kritizuji špatnou informovanost ze strany města Klecan vůči obyvatelům a mám i velké výhrady k funkčnosti oficiálního webu města.Už si sám pomalu začínám připadat, jak nekonečnej šťoural. :)
Jenže věci, které v rámci s jednáním s městem Klecany prožívám je neskutečný příběh,který nekončí a každý den se nabalují nové situace a momenty.
Například včera jsem volal na MU, a chtěl jsem se zeptat, zda mé žádosti o veřejné informace už mají zpracované, protože jsem byl ubezpečen panem starostou, že tento týden, mě mnou požadované informace určitě město zašle v elektronické podobě.Bohužel jsem se  dozvěděl jen to, že pán starosta je nemocný a celej úřad je jeho nemocí paralyzován natolik, že nikdo jiný není schopný občanovy poskytnout informace i když už dávno zákonná lhůta na vyřízení uběhla.

Máte jako občan zákonem dané  právo na informace, ale v Klecanech, Vám to není co platné.

No a příběh dnešního dne?
Dnes mě do emailové schránky došel email od MU Klecany viz. níže

Zaujala mě zpráva , že město Klecany hodlá pronajmout část budovy 946 v areálu Dolní kasárna.Šel jsem si proto pro informace kliknutím na odkaz pod zprávou, ale mám pocit, že jsem se nedozvěděl vůbec nic, protože jediné co se objevilo na stránce bylo toto
odkaz z emailu : http://www.mu-klecany.cz/news/cs/uredni-deska/uredni-deska/mesto-klecany-hodla-pronajmout

A tak, si říkám, že mě to přijde jako v Kocourkově. :)
Pokaždé, když se město brání nařčení, že občané nejsou dostatečně informováni, tak jejich argumentem je věta: "Vše je na webu města a tak mají občané možnost si veškeré informace najít".
Tak vážené Město, dnes jsem hledal jak je to teda s budovou 946 a jejím pronájmem a dopadlo to errorem? :)
Občas mě to přijde, že si z nás všech dělá město prd*l a nebo že nás občany nebere vážně.Ať je pravda cokoliv, jedno je jisté, že k informacím v Klecanech je velmi trnitá cesta.
Možná by se tedy našlo nakonec pár dalších otázek.
Například, kolik stojí město ročně zastaralý a v některých případech nefunkční web?Další otázky z mé strany jsou v tuhle chvíli asi zbytečné, protože nemám zatím jedinou odpověď na otázky které jsem položil už dříve.Každopádně boj nevzdávám a jedu dál! :)


Komentáře