PODPOŘTE KULTURU V KLECANECH - ZVEME VÁS NA HUDEBNÍ MEJDAN

Ach ty naši páni zastupitelé, to je Vám z toho někdy člověku až smutno.
Zase mě dnes donutili napsat pár následujících řádků.
Osobně začínám mít dojem, že pokud se nespokojení obyvatele Klecan nezvednou a nedají hlasitě najevo svůj názor,budeme stále jen ovce které nebere nikdo vážně.

Já osobně si myslím, že by ale celá věc měla být jinak.

Podle mě, by mělo být normální, že se zastupitelé chovají k občanům a voličům slušně, že zastupitelé na dotaz, zda se chovají jako řádní hospodáři slušně odpovědí, že se zajímají o názory svých voličů a důležité rozhodnutí s nima konzultují a nebo alespoň připustí veřejnou diskuzi.
To, ale v Klecanech v tuto chvíli tak není.

Všem připadne divné, když se jich volič ptá, jak hospodaří s veřejnými penězi.

Já osobně mám spousty otázek a to tu žiju chvíli a budu se ptát a vy by jste se měli ptát taky!
Vždyť mě mrzí, že se tady pomalu sousedi neznají, že nově příchozí do Klecan mají někdy z nedostatku příležitosti se potkávat,poznávat a komunikovat, mezi sebou.

Přidat popisek


Já osobně se snažím a myslím si, že nápady a projekty, které ve svém volném čase organizuji, ať to byl benefiční koncert, letní kino a nebo teď chystaná akce v kasárnách, jsou přesně ty místa určená k setkávání a když prostředníkem je kultura má to podle mě smysl.



Myslím si že i tip akcí, které pod hlavičkou Kulturního Klecanského Servisu pořádáme, jsou zaměřeny na cílovou skupinu, které se kultury v Klecanech do teď nedostávalo.

Nechci se pouštět do dalších témat, jako například jestli je normální, že si zastupitel přihraje zakázku z města, jestli a jak funguje kulturní komise,jestli tu občané píší jednu petici za druhou a nikoho ze zastupitelů to nezajímá.Arogance, neochota a věčné mlžení.

Za pár dní bude výročí 17 listopadu 1989 a tak si říkám, jestli neděláme něco špatně, když si takovej zastupitel může dělat co chce.
Měli bychom tu svobodu začít brát trochu vážně a začít se trochu rvát za svá občanská práva, aby z nás nedělali ovce!

No, ale zpátky k tématu.

Připravili jsme pro Vás další večer, kdy si můžete přijít poslechnout několik zajímavých hudebních projektů a společně se  tak s muzikanty a DJs pokusit “otestovat” prostor a atmosferu  sálu v kasárnách v rámci hudebního mejdanu.

Poteče pivko, na baru budou připravené i kořalky na případné zahřátí a pro dámy drinky!
:)
Navíc se můžeme jen tak potkat a komunikovat a řešit společně témata, která se nás všech týkají.

Tato akce dostala do dnešního dne podporu od města, byť je ve fondu kultury přes jeden milion korun jen to, že nám jako pořadatelům bude odpuštěn nájem a energie,
tak že vaše případná účast na akci bude zároveň podporou, neboť tato akce nebyla finančně podpořena, ani tou minimální částkou(10000), jako například koncerty v kostele, i přesto, že neformálně bylo před akcí přislíbeno městem, že finančně akci podpoří.



Nechci bejt paranoidní, ale vypadá to, že prostě zlobím a jsem “drzej” tak mám smůlu. :(

Přátelé, ale já to nevzdám a spoléhám i tak trochu na Vás, aby neměl ten Němeček argumenty, že Klecaňáky kultura nezajímá a jediná dobrá akce je jeho Veterán Rallye a
proto jako jediná může čerpat peníze po stotisících a říkat, že je to v pořádku, protože jsou od partnerů města.


Přijďte se mrknout a přijďte podpořit snahu,aby peníze na kulturu v Klecanech šli opravdu tam kam mají a to je kultura pro občany.
Za pořadatele akce
Melichar J.
ps:Na akci bude možné pročíst a případně podepsat některou z mnoha petic. :)


Komentáře