Politická příslušnost - je to o lidech.



Nedávno jsem zaznamenal jeden názor na fóru klecany.cz 

Re: Klecanský širák - letní kino 2014

Příspěvekod nitricacid » čtv 27. úno 14, 08:24
Pane Melichar,je dobré,že děláte kulturu v Klecanech,abyste mohl dostat nějaký příspěvek na práci,musíte vyjádřit politickou podporu SNK - SN spolupracovat s jejich nohsledem PH a né poukazovat na jejich chyby.To je názor Salome ke kterému se přikláním.Nejlépe být jeden z nich. :lol:
Je zjevné,že v současnosi s Vámi nechtějí spolupracovat.
Asi, by to možná opravdu byla cesta začít místo oprávněné kritiky vyjádřit politickou příslušnost.Jenže mám jiný názor.
Vážení přátelé, musím Vás všechny ubezpečit, že mě osobně politická příslušnost jednotlivých lidí na tak malé obci vůbec nezajímá.Pro mě osobně je důležitý lidský faktor a dívám se na lidi podle toho jací jsou a ne na jejich politickou příslušnost, kromě komunistů, které nemám opravdu rád.
Tak, abych uvedl na pravou míru koho podporuji a proč.Podporuji aktivity Pravého Hradce a konkretně paní Zdeny Tomášové a Aleny Václavíkové a dalších , kteří každodenně pracují na aktivitách , které PH v obci vytváří.Vážím si těchto lidí a to ne proto za jakou stranu kandidovali a nebo jejich politickou příslušnost, ale za jejich charakter, odvedenou práci a snahu a budu je vždy bránit před lidmi, kteří umí jen kritizovat, ale samy pro obec a pro lidi neudělali nic.
Věřte mi, že nejsem politik a také se tak nechovám.Rozlišuji lidi na dobré a špatné a to je jediný parametr, kterým se řídím a jak jednám.Vím, že si FOR Culture zřejmě zavřel cestu k nynějšímu vedení města, ale na druhou stranu je potřeba se ptát proč.Co se změnilo za půl roku od toho, kdy mě město nabízelo ať se stanu členem kulturní komise, nebo ať udělám další koncert jako doprovodný program KVR.Stalo se jediné!Řekl jsem, že se za současného netransparentního financování kultury v Klecanech nehodlám s touto partou spolupracovat a začal jsem se ptát jak to tedy je s nemalou částkou utracenou každoročně za kulturu v Klecanech.Věřte mi, že jsem potom všem, co jsem zjistil, jak se tady hospodaří,  vlastně rád, že nemám ve vedení města žádné kamarády, protože o takové nestojím!Takže nemusím vůbec nic!! :)

Komentáře